شکمم نسبت به هفتم خوبه؟؟براشما چقدره

تصویر
۱۴ پاسخ

آره گلم

ارع بابا عالیع ماشالا
من ندارممم🫠😂😢

ننه من‌چرا شکم ندارم

مال من کوچیکتره. البته خودمم از قبلش هیچی نداشتم. الان هرچی هست بچه اس

اینم شکم من💞🥹

تصویر

من ۲هفته کمترم تقریبا همینقدره. فقط اینکه شکم منم مثل شما پایینه، خیلی نگران اینم که بچه پایین باشه.
چون سر دخترام شکمم تو حلقم بود. اما این گل پسر خیلی زود افتاده پایین.

مال من‌کوچیکه چرا

ماشالله بزرگم هست
مال من همینقدره

برامن ک اصلا معلوم نیس🫤🫤

از من الان انقدره

تو هفته آخر یا ماه آخر ؟

میگن تو هفته آخر دیگه خوب رشد داریم...

اره خوبه عزیزم

آره عزیزم ماله من تقریبا یکم از ماله شما بزرگ تره

سوال های مرتبط

مامان مَ‍ـه‍ـ👶🏻ـبُد مامان مَ‍ـه‍ـ👶🏻ـبُد ۱۲ ماهگی
مامان دخترم💓😍 مامان دخترم💓😍 ۶ ماهگی
مامان نفس🥰 مامان نفس🥰 ۲ ماهگی
مامان نی نی🩵💙 مامان نی نی🩵💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم مامان پسرم هفته سی‌وششم بارداری
مامان جانان مامان جانان ۱ ماهگی
مامان آقا پسرم💚 مامان آقا پسرم💚 ۵ ماهگی
مامان نینی🥹🎀 مامان نینی🥹🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان اَبرا👧🏻🩷 مامان اَبرا👧🏻🩷 هفته سی‌وسوم بارداری