آره گلم
ارع بابا عالیع ماشالا
من ندارممم🫠😂😢
ننه منچرا شکم ندارم
مال من کوچیکتره. البته خودمم از قبلش هیچی نداشتم. الان هرچی هست بچه اس
اینم شکم من💞🥹
من ۲هفته کمترم تقریبا همینقدره. فقط اینکه شکم منم مثل شما پایینه، خیلی نگران اینم که بچه پایین باشه.
چون سر دخترام شکمم تو حلقم بود. اما این گل پسر خیلی زود افتاده پایین.
مال منکوچیکه چرا
ماشالله بزرگم هست
مال من همینقدره
برامن ک اصلا معلوم نیس🫤🫤
از من الان انقدره
تو هفته آخر یا ماه آخر ؟
میگن تو هفته آخر دیگه خوب رشد داریم...
اره خوبه عزیزم
آره عزیزم ماله من تقریبا یکم از ماله شما بزرگ تره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.