اره میخوره مث مال منه
آره بابا هرچی کوچیک تر بهتر
سونورشد ندادی مگچند بود
اره بابا مال من الانم اندازه توعه هفته بعد زایمانم میکنم نگران نباش رفتم دکتر گفتم شکمم کوچیکه شاید بچم کوچیکه گفت ربطی نداره وزنشم خوبه
ماشالله من نصف شکم توام ندارم🥰
خوبه والا مال من نصف شماس
عالیه عزیزم
عالیه
عالیه وزن نی نی چند بود؟
اره خوبه اندازه الان منه
منم مثل شمام.خوشخالم تنها نیستم
خوبه مثل خودمی
خوبه عزیزم 💗💗
آره خوبه انشالله سلامت باشه
گردالو😍🥹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.