خوبه که
منم همینجوریه شکمم الان
سونو وزن رفتی؟چند کیلو بود
ماشالله چ بزرگه ..مال من فردا ۳۷ کامل میکنم میرم تو ۳۸ از مال شما کوچیکتره خیلی
نه عزیزم کوچیک چیه. من توهفته ی ۳۹ هستم الان شکمم مثل شکم شماست دقیقا
نه خوبه ماشالا
نه شکمت خوبه
من هنوز شکمم اینقدر نشده
من که فک کنم کلا دربرابر شماها شکم ندارم،وزن نی نیمم کم هست.حس عذاب وجدان دارم😢😢😢
نه خوبه
هم اندازه شکمه منه🫠😂
نه ماشالله بزرگتر از شکم منه
حالا هرکی منو میبینه میگه فکرکنم روزای آخرته 😕درحالی که من هنوز حدود۳هفته دیگه دارم
نه بابا تازه از شکم من بزرگتره شکمت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.