چ دستای کپلی😍😍
مال من خ كوچيك تره
ووو شکم منو ندیدی😅😅😅خیلی خوبی
چ دستا کوپولی داری🥰😁
مال من خوبه یانه
ن خوبه
ببخشید اهورا اسم دختر یا پسر....؟
زایمانت طبیعی هست؟
نه جوونم خوبه مال منم همینطوریاس
اگ وزنش خوبه خوبه دگ
من الان شکمم بیشتر ازتوعه
نه منم مثل تو ام از توام کوچک تر دکترم ترسوند کلی آزمایش سونو رفتم یکی دوروز قبل خداروشکر مشکلی نداشتم بخاطر کوچک بودن شکمم نوشت رفتم
خوشبحالت ترک نخوردی
نه خوبه
نه برا منم مثل توعه ، حتی شاید یکم کوچیک ترم باشه
ن گلم خیلی هم خوبا😍🥹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.