۹ پاسخ

ن بابا

منم کلی رو شکمم از اینا دارم
چیز خاصی نیست

ابله نیس ماله منم اینطوریه خودشم میخاره میخارونم قرمز میشه زیاد میشه

حساسیته شاید

برا منم اینجوریه

ممکنه گرمی باشه

ابله تب و لرز داره بعد مثل جوش قرمز آبدار هستن سوزش دارن دست بزنی داغ هستن بعد سرشون زخم میشه

ابله مرغون روز اول مث جوش روز بعد ابکی میشه

ن فک نکنم

سوال های مرتبط

مامان مامان آروید و لنا❤️ مامان مامان آروید و لنا❤️ روزهای ابتدایی تولد