میگم برای چی زیر شکمم درد می‌کنه ؟طبیعیه؟

۳ پاسخ

تو دفترچه ای ک بهداشت داده نوشته درد شدید زیر شکم طبیعی نیست
حالا اگه ادامه دار و شدید بود با دکترت در میون بزار

بچه داره جا باز میکنه رباط های کنار رحمی کشیده میشه دردت واسه اونه اگه مث درد پریودی نیست طبیعیه

منم خیلی درد می‌کنه الان کمرمم داره درد می‌کنه

سوال های مرتبط

مامان نی نی تودلی💙 مامان نی نی تودلی💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آناشید🥑 مامان آناشید🥑 ۱۲ ماهگی
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد