هیچی نمیدم
فقط غذا چرب و سنگین. بدم. یه ذره چای میزارم براش
من هیچی
نفخش رو ۴۸ ساعت بگیر نیاز نیست چیزی بدی
من هیچی اما یکی دوبار عرق نعنا چند قطره ریختم تو آبش
معمولا دلدرد نمیشه دیگه اگه هم بشه میاد شکمشو نشون میده میگه درد بهش اهورا نی نی میدم
هیچی قبلش خیس میکنم
هیچی
لوبیارو نیم پز می کنم ابش رو میریزم میره بعد به قورمه اضافه می کنم
لپه رو هم یکم میجوشونم بو بدش بده بعد میریزم غذا
هیچی نفخ حبوبات رو موقع پخت گرفتیم دیگه نیازی نیس
هیچی
حبوبات رو خیس کنی نفخ نداره دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.