عصرونه چی میدید ب. بچهاتون؟

۶ پاسخ

سیب دادم خورد

موز هلو

میوه بهش میدم یا شاید شیر موز براش درست کنم

عصرانه میفته برا ساعت ۶

هنوز نهار نخوردیم🤣

امروز انبه، و کراکر

شایدم اگه حوصله م بگیره حلوا درست کنم

سوال های مرتبط

مامان آوا🧚‍♀️ مامان آوا🧚‍♀️ ۲ سالگی
مامان آراد مامان آراد ۲ سالگی
مامان دیان مامان دیان ۳ سالگی
مامان دریا مامان دریا ۲ سالگی
مامان حدیث مامان حدیث ۲ سالگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۲ سالگی