عصرونه چی میدید به بچه هاتون

۸ پاسخ

من شیرموز توش خرما و پودر بادام دادم

من ماست و از این نون چیپسی های هفت غله دادم

باورت نمیشه اول میخام جگرگوسفندبراش سیخ بکشم بعدم میوه و کیک چون ظهر آش رشته خورده

پنکیک و شیر

بیسکویت باشیرپاستوریزه خوردالانم یکم پسته دادم

میوه سیب و موز و کمی مغزیجات گلم

سیبزمینی سرخ شده ،پسته

من اینو دادم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان آوا🧚‍♀️ مامان آوا🧚‍♀️ ۲ سالگی
مامان رهام مامان رهام ۲ سالگی
مامان سید مهدیار💚 مامان سید مهدیار💚 ۲ سالگی
مامان امیدهای زندگی مامان امیدهای زندگی ۳ سالگی