بچها عصرونه چی میدید به بچهاتون؟

۱۰ پاسخ

میوه با خوراکی

توپک خرمایی ‌فرنی تخم مرغ مغزیجات میوه کراکرماهی چوب شور

یه لیوان شیر با شیر انگور با یه سیب یا موز بعصی وقتا هم فقط یه لیوان شیر موز میخوره بعصی روزا پفیلا یا بستنی یا مغزیجات ولی شیر رو هر روز میخوره

من امروز یه نصف لیوان شیر توت فرنگی دادم بهش
۶ تا دونه بادوم
۱ دونه چوب شور، چند دونه از اون کراکرا که شکل ماهیه
۷:۳۰ هم شام میخوره و تمام

دیروز پنکک خورد با آب پرتقال
یه وقتا تخم مرغ آب پز بهش میدم
امروزم باقی مونده غذای ظهرشو خورد

میوه مغزیجات ویفر

موز توت فرنگی ویفر الان دادم

من الان نخود فرنگی دادم بهش

من نون و حلوا شکری
نون خرما وگردو
میوه
شیر‌و بسکویت
ابمیوه درست میکنم شیرموز،اب طالبی با بستنی
نون و ماست
کشمش وگردو
البته هربار سه چهارلقمه‌کوچیک میخوره

منم دیگه موندم چی بدم ب دخترم
ن اوتمیل میخوره ن فرنی و پنکیک
ن پودینگ میخوره ن هیچ نوع میوه ای
فقط ماست خالی میخوره عصرونه
اگر داخلش میوه بزنم عق میزنع
اگر پودر آجیل بزنم تف می‌کنه

سوال های مرتبط

مامان رهام مامان رهام ۲ سالگی
مامان آراد مامان آراد ۲ سالگی
مامان یکی یدونه ❣️ مامان یکی یدونه ❣️ ۳ سالگی
مامان آرتا🥹♥️ مامان آرتا🥹♥️ ۲ سالگی
مامان آیسل مامان آیسل ۲ سالگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۲ سالگی
مامان دریا مامان دریا ۲ سالگی