۱ پاسخ

من ازمایش داد ویتامین دی خوب بود ولی دکترش گفت همه باید بخورن هر جمعه ۱۵ قطره بهش میدم گفت تا دو ماه دیگه هم مولتی بده بهش

سوال های مرتبط

مامان مامان رادمهر مامان مامان رادمهر ۲ سالگی