۴ پاسخ

من ادیبی از ۳۷ هفته دارم میزارم چیزی ندیدم ولی شنبه دکترم هم معاینم کرد هم تحریکی انجام داد دیروز لکه دیدم یکم از صبحم ترشحات موکوسی خداروشکر
اگر دکترت برات انجام بده خیلی خوبه درد داره واقعا زیاد هم داره ولی من تحمل کردم دیگ🥲

من روز زایمان هم تو بیمارستان پرستارا برام میزاشتن

من از قبلش میزاشتم دریغ از خبر

من که از ۳۷ دارم میزارم شبی دوتا فعلا ک خبری نیست
امشب مبشم ۳۸ هفته کامل

سوال های مرتبط