هوای منطقه ما خیلی شدید گرمه من دوماهگی دادم بهش ولی خب چون بیرون زیاد نمیرم توی روز و هم شیر خودمو هم شیر خشک میره فقط وقتی لباش خشکه میدم شاید ۴-۵ بار اونم بینشون فاصله زیاد بوده که دادم
الان نمیدم
من دختر ک 4ماهگی بردم گفت چون هوا کرمشده بهش آب بده ...هر 6ساعت 15سیسی ...ولی پسر من زیاد نمیخوره
دکتر ب من گفت از ۵ ماهو نیم به بعد باید داد
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.