خانوما از کی آب دادید به نوزادتون؟

۴ پاسخ

هوای منطقه ما خیلی شدید گرمه من دوماهگی دادم بهش ولی خب چون بیرون زیاد نمی‌رم توی روز و هم شیر خودمو هم شیر خشک می‌ره فقط وقتی لباش خشکه میدم شاید ۴-۵ بار اونم بینشون فاصله زیاد بوده که دادم
الان نمی‌دم

من دختر ک 4ماهگی بردم گفت چون هوا کرمشده بهش آب بده ...هر 6ساعت 15سیسی ...ولی پسر من زیاد نمیخوره

دکتر ب من گفت از ۵ ماهو نیم به بعد باید داد

سوال منم هست

سوال های مرتبط

راز راز قصد بارداری
مامان نفس و فندق🥜 مامان نفس و فندق🥜 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین ۱۴ ماهگی