۱۲ پاسخ

نه همین آب شیر رو میجوشونم عزیزم

آب جوشیده خنک شده عزیزم

بااب جوش ولرم

اب تصفیه شده رو میجوشونم ولرم میشه بعد

خب دیگ دوتا فلاکس چرا تو ی فلاکس ولرم کن بزار دیگ اونجوری بیرون میری سخته

اره اب تسویه رو میجوشونیم ولرم میکنیم میدیم

آب تصفیه جوشیده

آب تسویه رو میجوشونم

نه حتما باید جوشیده باشه

اب جوشیده

من تصویه رو میجوشونم یه فلاسک گرم یه قمقمه سرد جوشیده باهاش درست میکنم

با آب جوش ولرم شده

سوال های مرتبط

مامان سامیار و الیار مامان سامیار و الیار ۷ ماهگی