مامانا فرنی برای بچه هاتون با آب درست میکنید؟

۶ پاسخ

من با شیرپاستوریزه پرچرب درست میکردم البته با تجویز دکتر

نه با شیر پاستوریزه با آب خوشمزه نمیشه نمیخوره

شیر پاستوریزه

اره‌‌

آره

با آب بپزش لعاب که گرفت بذار خنک بشه با شیر خودت یا شیر خشک رقیقش کن

سوال های مرتبط