۴ پاسخ

آب جوشیده رو نباید دوباره جوشوند من از همون آب شیر میریزم

آب جوشیده رو نباید دوباره جوشوند که

اگه بخواد بجوشه باز اب شیر ... اما اگه بخوایی چیزی قاطی کنی اب جوشیده سرد شده.
چون ابی که ۲بار جوشیده بشه ای سی اب تغییر میکنه واسه خود ادم بزرگم خوب نیست...
وقتی اب میجوشونی هم کتری رو خالی کن دوباره اب بریز جوش بیار... نه همون رو همون اب قبلی اب بریزی بجوشه

اب تصفيه یا جوشیده سرد شده

سوال های مرتبط