امشبو تحمل کنی فردا خوب میشه
منم دیروز زدم خیلی اذیت کرد
امروز بهتره
پاراکیدبهش بده دوبرابروزنش .چربش کن بعدپلاستیک بزارروچریی بعدحوله گرم بزارروش ار م میشه
منم امروز بردم واکسنشو زدم اولش خیلی گریه میکرد بعد عمه ام پماد دیکلوفناک بهم داد گفت بزن جا واکسنش زدم خداروشکر الان گریه نمیکنه
جای سوزنش استامینوفن یکم بمال قنداق کن هر چهار ساعت استامینوفنشو بده
من این کارا رو کردم خداروشکر دخترم اذیت نشد انشاالله که اثر کنه
قطره پاراکید سرتایم
پاشو ببندزیادتکون نده
قنداقش کن رد واکسن استامینوفن بزن وتحمل
دختر من انقد تب میکرددددد ک از ترس واکسن هارو میرفتم خونه خاهرشوهرم میخابیدم 🥲🥲
امشبو تحمل کن
تحمل🥲🥲🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.