۶ پاسخ

خانما من تجربه از واکسن ۲ ماهگی ندارم هرکی تجربه داره بگه قبل و بعد واکسن چ کاری انجام بدیم
مثلا استامینوفن قبلش بدیم ؟؟

37.5 تب میشه

دارم میدم هر ۴ ساعت

هر نیم ساعت بگیرید، قطره استامینوفن وسر ساعت بدین با وجود قطره اگر دیدین داره بالا میره پاشویه کنید یک دستمال با آب ولرم نمدار کنید آبشو کامل بگیریدو روی شکم و پیشونی بذارید و بعد باز به چک کردن دمای بدن ادامه بدید میاد پایین نگران نباشید.

قطره پارکیدم هر ۴ساعت دقیق بهش بده نزار تب کنه

سریع جورابشو خیس کن پاش کن اب ولرم نه سرد با دستمال اب ولرمم بکش رو سرش سینش

سوال های مرتبط

مامان پناه✨️ مامان پناه✨️ ۳ ماهگی
مامان حسن مامان حسن ۱۰ ماهگی
مامان عرفان مامان عرفان ۱۶ ماهگی
مامان باران🧸🧚‍♀️ مامان باران🧸🧚‍♀️ ۷ ماهگی
مامان جانِ شیرینم مامان جانِ شیرینم ۱۲ ماهگی