خانما ۳۷.۲ درجه تبه؟

۳ پاسخ

نه عزیزم کلا یه لباس تنشه اول پاشویش هم کردم بعد گرفتم این بود

شایدلباسشوزیادپوشوندی لباسشوکم کن بعدش بگیر

نه تب نیست

سوال های مرتبط

مامان حسن مامان حسن ۱۰ ماهگی
مامان دلوین 🧸🥹 مامان دلوین 🧸🥹 ۱۶ ماهگی
مامان باران🧸🧚‍♀️ مامان باران🧸🧚‍♀️ ۷ ماهگی
مامان پناه✨️ مامان پناه✨️ ۳ ماهگی
مامان مهدیار😍 مامان مهدیار😍 ۱۶ ماهگی
مامان ساجده🩷 مامان ساجده🩷 ۱۲ ماهگی