۳ پاسخ

عزیزم تا ۳۷ و نیم طبیعیه فعلا بهش دوبار وزنش استامینوفن بده ببین بهتر میشه یا نه

تا ۳۷.۵ طبیعیه فکرکنم

دمای طبیعیه مشکلی نداره
به من گفتن تا 37 و نیم طبیعیه نترسین

سوال های مرتبط

مامان عرفان مامان عرفان ۱۶ ماهگی