۶ پاسخ

۳۷ونیم ب بالا تبه

تند تند شیر بده

استامینوفن بده
با اب نمک گرم پاشویه کن
دستمال نمدار زیاد سرد نباشه بزار پیشونی وشکمش

37.5تبه

تب نیست.
تب بالای ۳۷.۵ هست

پیاز بزار داخل نافش یه کم

سوال های مرتبط

مامان آرین👩‍🍼💙 مامان آرین👩‍🍼💙 ۴ ماهگی