مامان تب بچمو گرفتم ۳۷.۲ هست یعنی تب داره

۲ پاسخ

۱ سی سی استامینوفن پاراکید بهش بده

علائمی داره؟ سرما خورده یعنی؟؟

سوال های مرتبط

مامان یارا🎀 مامان یارا🎀 ۸ ماهگی