۳۷.۲ تب حساب میشه؟؟

۶ پاسخ

یه وقتا بچه داره شیر میخوره یا گریه می‌کنه دمای بدنش می‌ره بالا اینا تب به حساب نمیاد .

نه.

۳۷/۶دکتر گفت ولی مال شمام خوب نیس لباسش کم کن محیط خنک کن اگ دما نیومد پایین نگرانشو ببر دکتر

ن عزیزم

ن ولی بازم مواظب ش باش یک دفعه بالا نره

معمولا۰.۵درجه اضافه میشه میشه ۳۷.۷ که تب نیست اما میگن بدن رو به گرم شدن هست.تب داره یا واکسن زدی؟

سوال های مرتبط

مامان ژاکان💙 مامان ژاکان💙 ۱۷ ماهگی
مامان گل رز♥️ مامان گل رز♥️ ۹ ماهگی
مامان آرین👩‍🍼💙 مامان آرین👩‍🍼💙 ۴ ماهگی
مامان آیین مامان آیین ۱۵ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱۳ ماهگی
مامان آیه مامان آیه ۷ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۶ ماهگی