۳۷.۲ برای بچه ۵۰ روزه تب محسوب میشه؟

۳ پاسخ

شاید دورش گرم باشه
پتو روش نزارین هوارو خنک کنید

نه گلم اژ ۳۷.۷. ب بالا تب هستش
اون دمای طبیعی بدن نوزاد هست

نه گلم تب از ۳۸درجه حساب میشه

سوال های مرتبط

مامان یارا🎀 مامان یارا🎀 ۸ ماهگی
مامان ژاکان💙 مامان ژاکان💙 ۱۷ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته نوزدهم بارداری