مامانا برای نوزاد۶۲روزه تب محسوب میشه؟

تصویر
۶ پاسخ

نه اصلا

37/5ب به بالا تب محسوب میشه و باید سعی کنی بیاد پایین نگران نباش گلمممم

تا ۳۷ دمای طبیعی بدنه

گرفتی؟

چرا فکر میکنی داغه

ن خوبه

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۱۶ ماهگی
مامان رُهام مامان رُهام ۱۷ ماهگی
مامان گل رز♥️ مامان گل رز♥️ ۹ ماهگی
مامان شکوفه گیلاس🍒 مامان شکوفه گیلاس🍒 ۱ ماهگی
مامان هلن🩷 مامان هلن🩷 ۱۶ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۱۶ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۹ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۱۷ ماهگی
مامان آرتا💙✨️ مامان آرتا💙✨️ ۱۱ ماهگی