خانما ۳۷.۷ تب محسوب میشه؟

۱ پاسخ

ارررره تب دارع
استامینوفن سر ساعت بده
خنک نگهش دار
پاشویه کن

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی ۱۷ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱۳ ماهگی
مامان دیاکو💙 مامان دیاکو💙 ۱۴ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱۶ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۱۶ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۹ ماهگی
مامان آرتا💙✨️ مامان آرتا💙✨️ ۱۱ ماهگی