خانما زیربغل چند باشه تب محسوب میشه

تصویر
۶ پاسخ

به این تب سنج ها باید نیم درجه اضافه کنی

بالای ۳۸/۵باشه تب داره

۳۷.۵ ب بالا

بمن دیروزگف بالای ۳۷.نیم باشه تب محسوب میشه زیراوکی

پایین

این اوکی ۳۷.۵ اینا بالا پایین بشه تبه اگ انقدر شد پیاز حلقه کن کف پاش جوراب بپوشون که بالاتر نره قطرع هاشم سر موقع زده شیرشم بده

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا ۹ ماهگی
مامان آرتا💙✨️ مامان آرتا💙✨️ ۱۱ ماهگی
مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان میران مامان میران ۳ ماهگی
مامان هلن🩷 مامان هلن🩷 ۱۶ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۱۷ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱۳ ماهگی