درجه 37/4 برای زیربغل تب محسوب میشه ؟؟؟

۳ پاسخ

واکسن زدی؟

تب سنج دیجیتالی؟

سلام مامان جان من کارم اتلیه هست . بدون رفتن ب اتلیه و هزینه زیاد بجاش عکس ساده بفرس اتلیه تحویل بگیر با کمترین هزینه
طراحی برچسب کتاب دفتر . آتلیه کردن عکس تغییر پس زمینه تغییر رنگ لباس و....... با قیمت ناچیز با یکبار سفارش مشتری دائمی ما باشید
در روبیکا کانال دارم با ۵سال سابقه کاری
آتلیه شهلا
@atoleey_sahlaa

سوال های مرتبط

مامان دیاکو💙 مامان دیاکو💙 ۱۴ ماهگی
مامان سید کوچولو💙 مامان سید کوچولو💙 ۳ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۹ ماهگی
مامان پسری دختری مامان پسری دختری ۱۰ ماهگی
مامان آرتا💙✨️ مامان آرتا💙✨️ ۱۱ ماهگی
مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان میران مامان میران ۳ ماهگی