37/2 هم تب محسوب میشه؟

۸ پاسخ

نه عزیزم

نه گلم

نه عزیزم

نه ۳۷/۵به بالا

نه گلم دیگه تموم شد نگران نباش

شروع تبع.۳۷.۵ میشه تب

نه۳۷.۷به بالا تبه

نه گلم اگه واکسن زدی طبیعی

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱۷ ماهگی
مامان روژان و ژوانا مامان روژان و ژوانا ۱۰ ماهگی
مامان آیهان🫀مهان🫀 مامان آیهان🫀مهان🫀 ۷ ماهگی
مامان هلن🩷 مامان هلن🩷 ۱۶ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۱۶ ماهگی
مامان محدثه مامان محدثه ۱۰ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۹ ماهگی
مامان پسری دختری مامان پسری دختری ۱۰ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۵ ماهگی