سلام مامانا چه دمایی زیربغل بچه تب محسوب میشه؟

۳ پاسخ

به بالا۳۷/۵

از ۳۷/۵ به بالا تب حساب میشه

سلام
زیر بغل اگه چک می کنی باید نیم درجه حساب کنی بعد میشه دمای اصلی
۳۷.۵ تب حساب میشه چون با نیم درجه میشه ۳۸

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۱۰ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۵ ماهگی
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین ۱۸ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان رُهام مامان رُهام ۱۷ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۱۷ ماهگی
مامان سامیار👶🏻🧸 مامان سامیار👶🏻🧸 ۱۱ ماهگی
مامان کیان👼🏻 مامان کیان👼🏻 ۵ ماهگی