سلام مامانی عزیز از چ دمایی تب محسوب میشه؟

۳ پاسخ

۳۷ ونیم به بعد

۳۷ دمای طبیعی بدنه بالای اون تب محسوب میشه

۳۷نیم ب بالا

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی ۱۷ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱۳ ماهگی
مامان سامیار👶🏻🧸 مامان سامیار👶🏻🧸 ۱۱ ماهگی
مامان ویهان و ساوین مامان ویهان و ساوین ۹ ماهگی
مامان آیهان🫀مهان🫀 مامان آیهان🫀مهان🫀 ۷ ماهگی
مامان هلن🩷 مامان هلن🩷 ۱۶ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۱۶ ماهگی