سلام خانما اين تب محسوب ميشه؟؟؟

تصویر
۴ پاسخ

دیدی خیلی بالاس پاشویه کن

اگه واکسن زدی قطره استا رو سر وقت بهش بده اوک‌میشه لباس حتما نخی تنش کن یه تیشرت با شلوار

نه
بهداشت بمن گف از ۳۷به بالا تب حساب میشه

نه عزیزم
تب از ۳۷.۵ شروع میشه
این باید به اضافه نیم کنی
میشه ۳۷.۳
یکم پاشویش کن تب نشه

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی ۱۷ ماهگی
مامان هلن🩷 مامان هلن🩷 ۱۶ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۴ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۴ ماهگی
مامان دیاکو💙 مامان دیاکو💙 ۱۴ ماهگی
مامان ویهان و ساوین مامان ویهان و ساوین ۹ ماهگی