این بالا نیست ولی چند روز پیش دکتر به من گفت برای این سن بچه بالای ۳۷ تب حساب میشه
نه بالا نیست
نه عزیزم
نه گلم ۳۷/۵ تب حساب میشه
رو ۳۸ دیگه باید پاشویه بشه
عزیزم منم ناخنام بلنده میگن بعد زایمان کوتاه کن بچه تنش زخم میشه شما باهاش مشکلی ندارید؟اذیت نمیکنه؟
از۳۸ردبشه تبه بنظرم
نه نرماله
نه ۳۸ به بالا
نه عزیزم ۳۸ ب بالا تبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.