خانوما این الان تب محسوب میشه؟

تصویر
۹ پاسخ

این بالا نیست ولی چند روز پیش دکتر به من گفت برای این سن بچه بالای ۳۷ تب حساب میشه

نه بالا نیست

نه عزیزم

نه گلم ۳۷/۵ تب حساب میشه
رو ۳۸ دیگه باید پاشویه بشه

عزیزم منم ناخنام بلنده میگن بعد زایمان کوتاه کن بچه تنش زخم میشه شما باهاش مشکلی ندارید؟اذیت نمیکنه؟

از۳۸ردبشه تبه بنظرم

نه نرماله

نه ۳۸ به بالا

نه عزیزم ۳۸ ب بالا تبه

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۴ ماهگی
مامان دلانا🥹🐥 مامان دلانا🥹🐥 ۱۲ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱۳ ماهگی