۳ پاسخ

۳۶ و نیم به بالا تب هست.
باید تا ۲۴ ساعت مرتب استامینوفنشو بدی
دردشو هم اروم میکنه نباید بزاری تب کنه

نهههه خخخخخ تب ۳۸

نه ۳۷و ۴به بالا تبه

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۴ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۴ ماهگی