خانوما دما۳۷درجه برا نینی تب محسوب میشه؟؟

۴ پاسخ

نه تب نیست ولی تند تند چک کن زیاد شه پاراکید بده ببر دکتر

باید شربت تب بر بدی تابالاتر نره،تب ۳۸ هستش

بعد واکسن ۳۷.۵ به بعد تبه

اره تب

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۴ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۴ ماهگی
مامان آیهان🫀مهان🫀 مامان آیهان🫀مهان🫀 ۷ ماهگی
مامان هلن🩷 مامان هلن🩷 ۱۶ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱۶ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۱۶ ماهگی