۳ پاسخ

۳۷بود

آخه هی داره میره بالا

ن عزبزم 37 ونیم تب محسوب میشه

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی ۱۷ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱۳ ماهگی
مامان هلن🩷 مامان هلن🩷 ۱۶ ماهگی
مامان دیاکو💙 مامان دیاکو💙 ۱۴ ماهگی
مامان ویهان و ساوین مامان ویهان و ساوین ۹ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱۶ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۱۶ ماهگی