۲ پاسخ

تب سنج دیجیتال اکثرا خطا داره و اشتباه میزنه،من زدم ۳۸/۵بود سریع بردم دکتر ،گفت ۳۶ دمای بدنش
دکتر گفت جیوه ای زیر بغل از همه جا دقیق تره
۳۷/۵به بالا باید پاشویه کنی و مواظب باشی بالای ۳۸ ببری دکتر

من سر و شکمشو میگیرم تب سنج من نرمال باشه سبز یکم زیاد باشه زرد و تب داشته باشه قرمز نشون میده

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته نوزدهم بارداری