تب سنج دیجیتال اکثرا خطا داره و اشتباه میزنه،من زدم ۳۸/۵بود سریع بردم دکتر ،گفت ۳۶ دمای بدنش
دکتر گفت جیوه ای زیر بغل از همه جا دقیق تره
۳۷/۵به بالا باید پاشویه کنی و مواظب باشی بالای ۳۸ ببری دکتر
من سر و شکمشو میگیرم تب سنج من نرمال باشه سبز یکم زیاد باشه زرد و تب داشته باشه قرمز نشون میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.