سلام تب بچم 36.6 هست
تب محسوب میشه؟

۱۰ پاسخ

نه عزیزم

نه از ۳۷ونیم تب تازه شروع میشه

نه اصلا تب نداره

یعنی اگه زیر بغلش بوده میشه ۳۷/۱ که خوبه

با چه دماسنجی و کجای بدنش ؟
زیر بغل نیم درجه کمتر نشون میده .تو مقعد نیم درجه بیشتر

نه وااااا

۳۷.۵ به بالا تبه

نه عزیزم

سلام خوبه

خیر ‌

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی ۱۷ ماهگی
مامان کیان👼🏻 مامان کیان👼🏻 ۵ ماهگی
مامان ویهان و ساوین مامان ویهان و ساوین ۹ ماهگی
مامان آیهان🫀مهان🫀 مامان آیهان🫀مهان🫀 ۷ ماهگی
مامان محدثه مامان محدثه ۱۰ ماهگی
مامان پسری دختری مامان پسری دختری ۱۰ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۵ ماهگی
مامان آرتا💙✨️ مامان آرتا💙✨️ ۱۱ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی