مامانا ۳۷ روی ۴ تب محسوب میشه؟

۲ پاسخ

نیم بهش اضافه کنی بالاتر از ۳۸ تبه فک کنم

دکتر بهم گفت محدوده دمای بدنش باید ۳۶/۵ تا ۳۷/۵ باشه
نه بیشتر نه کمتر

سوال های مرتبط

مامان همتا مامان همتا ۱۶ ماهگی
مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 ۱۶ ماهگی
مامان هلن🩷 مامان هلن🩷 ۱۶ ماهگی