۱ پاسخ

نه عزیزم تا ۳۸ تب نیست
البته دمای عادیش چی بوده
مثلا من بچم حالت عادی هم ۳۷ هست گاهی ولی قبل واکسن دوماهگیش ۳۶.۵ بود بعدش تا۳۷.۵ هم رفت

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۱۰ ماهگی