۶ پاسخ

آره تب داره

بهداشت گفت البته

به من گفتن سی وهشت درجه شد بیمارستان

اره برای ۴ماه بالا هم‌هست نزار بیشتر بشه

اره بالا ام هست تازه

بله تبه

سوال های مرتبط