بچه ها چند تب محسوب میشه

۳ پاسخ

۲۷ دمای طبیعیه بدن. ولی برای بچه ها. یکمی زیاده اگه دمای بدنش شد ۳۷ سریع کمپرس سرد براش بزار پاراکید بهش بده. شیر بهش بده که دفع داشته باشه. پیاز. قاچ کن با جوراب. بزار کف پاش باعث‌میشن دمای بدنش بیاد پایین

نننن۳۷

تصویر

تا ۳۷/۵دمای طبیعی بدن هست بره بالا میشه تب

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا ۹ ماهگی
مامان پسری دختری مامان پسری دختری ۱۰ ماهگی
مامان آرتا💙✨️ مامان آرتا💙✨️ ۱۱ ماهگی
مامان دیاکو💙 مامان دیاکو💙 ۱۴ ماهگی
مامان ویهان و ساوین مامان ویهان و ساوین ۹ ماهگی