خانوما برای بچه 26 روزه چه عددی تب محسوب میشه

۴ پاسخ

۳۷/۴ به بالا تب میشه عزیزم
پایین تر از این رنج به دمای اتاق و لباس بچه بستگی داره

بالای ۳۷.۵ تب حساب میشه

از ۳۷ونیم تب محسوب میشه

کلا ۳۷/۵ب بعد تب

سوال های مرتبط

مامان گل رز♥️ مامان گل رز♥️ ۹ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی روزهای ابتدایی تولد
مامان صدرا مامان صدرا ۶ ماهگی
مامان دونه کوچولو مامان دونه کوچولو ۹ ماهگی
مامان دلانا🥹🐥 مامان دلانا🥹🐥 ۱۲ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۴ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۴ ماهگی