سلام خانوما از چه عددی به بعد تب حساب میشه؟

۴ پاسخ

۳۷.۵ حتی

بیمارستانا ۴۰ درجه به بالا تب درنظر میگیرن، بردم پسرمو دوسالش بود تبش ۳۹ بود گفت خانوم نپر بالاپایین ۴۰ به بالا تب درنظر می‌گیریم پایین ترش خطری نداره .

۳۷و نیم

۳۸ درجه

سوال های مرتبط

مامان دونه کوچولو مامان دونه کوچولو ۹ ماهگی
مامان صدرا مامان صدرا ۶ ماهگی
مامان آقا حسین مامان آقا حسین ۱۲ ماهگی
مامان یاشار مامان یاشار ۹ ماهگی