۳ پاسخ

نه تب نیست الکی به بچه دارو نده

واکسن زد؟
مرتب شرکتشون سر وقت بده

نه تب نیست دمای بدنش بالا هست
۳۷/۵تب تاره شروع میشه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین♡شاهوین مامان ماهلین♡شاهوین ۳ ماهگی
مامان فندق وبادام😍 مامان فندق وبادام😍 ۱۴ ماهگی
مامان آدرین مامان آدرین ۱۶ ماهگی