مامانا ۳۷.۳ تب میشه ؟

۴ پاسخ

دختر منم از دیشب همینه
نمی‌دونم تبه یا نه
دو بار بیمارستان بردم دارو ندادن هیچی

بعله ۳۷و۲ به بالا تبه

نزدیکه تب ه

از37/5 به بالا تبه

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین ۱۶ ماهگی
مامان فندق وبادام😍 مامان فندق وبادام😍 ۱۴ ماهگی
مامان 🩷... مامان 🩷... ۹ ماهگی