۱ پاسخ

بله به علاوه نیم کن تبشو میشه ۳۷ و ۷
و تب داره

سوال های مرتبط

مامان آرین👩‍🍼💙 مامان آرین👩‍🍼💙 ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی🩷😍🧚 مامان توت فرنگی🩷😍🧚 ۶ ماهگی