۷ پاسخ

نه عزیزم اون دمای بدنشه از ۳۷/۳ میگن هشدار باید مواظب باشی از۳۷/۵به بالا تب هست ولی خطرناک نیست ۳۸ به بالا هم بره و پایین نیاد حتما باید بچه رو ببرین بیمارستان

اون تب نیس دمای بدنه،تب بالای ۳۷

نه خوبه

نه عزیزم عالیه

نه عادیه

نه عزیزم

نه 36که خوبه

سوال های مرتبط

مامان زندگیم مامان زندگیم ۱۱ ماهگی
مامان شکلات🍫 مامان شکلات🍫 ۷ ماهگی
مامان آرین👩‍🍼💙 مامان آرین👩‍🍼💙 ۴ ماهگی