۳ پاسخ

نه تب بالای ۳۸ عه.

نه از ۳۷/۵ به بالا تبه

نه تا ۳۷ و نیم نرماله

سوال های مرتبط

مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان پریماه ومحمد💙 مامان پریماه ومحمد💙 ۹ ماهگی