۳ پاسخ

تب نداره اون نیم درجس
استامینوفنم هر 4 ساعت اندازه دو برابر وزنش قطره. اگه 6کیلوعه 12 قطره

مشکلی نداره پسر منم همین بود.فقط نباید بذاری بالای ۳۸ بره

36ک زیاد نیست!؟!؟؟؟خوبه

سوال های مرتبط